Suke Stalk Ye?

Pages

Wednesday, November 10, 2010

3 Sem = 1 1/2 Year To Go

Yeyeh!!!exam da abes..huyooo...
best gilak...plus cuak...
cemane neh...hope sume paper ok...
nk DL...huhu...nk gak bjaye cam org len...
tp xpe la,kalo xde rezeki nk wat cemane...
aku da wat yg tbaik...selebihnya just berserah pd yg maha kuasa...
aminn...
ok stop...x yah cte psl exam2 lg da..
otak da pnt...
skang time utk enjoy!!hehe...
dlm pade ade yg merungut itu x kne,ini x best,dan byk lg perkare len yg ade je x menepati citarasa korg2 n aku dlm dok kat uitm ni,
rupe2 kte kne sedar,
da blalu da 1 sem kte kat sini...
tanpa ade sebarang cacat dan celanye kn?
everything goin smooth...
everything is ok and goin better..is'n it?
yes for me..x tau la org len ase cmne...
bsyukur tu penting...
mane2 pon kte tcampak,
anggap je itu pkara biase..
jgn igt yg indah je akn jd kenangan..
malahan kenangan plg hebat adalah perkara2 yg pahit dan pedih..
ia mematangkn kte n juga mnambahkn pengalaman yg seciput cume...
oppsss...tlebeh suda..haha
1 sem da abeh, its mean, 3 sem to go..
about 1 and half year more..
im so excited..yup..
bmakne ade lg 3 final exam...
yakin boleh!semangat2..hehe
PUNCAK ALAM?
ape tu? tu la tempat dimana aku dan kwn2 sperjuanganku yg lain akn meneruskn cita dan impian msg2 sem dpn...
mmg puncak sgt tmpatnye...
bkn sahaja puncak ke atas..malahan puncak ke dlm nun..
jaoh mate memandang,berat lg bahu yg memikul..
haha..
aku ngan nana n wawa da sewa 1 umah...
sorg 1 bilik ok!
btape heaven nye..haha
welcome me puncak alam?!
tggu aku dtg sem dpn...
ko pk org len takot ngan ko,so aku pon patot kne takot kat ko n letakkn pemikiran aku dibwh tahap kerasionalan??
what de aku ckp ni?
ntah..mksod aku,mmg mse mule2 wat site visit kat puncak alam tu aku rase wow jaohnye dr penglihatan org..
tp, aku always positive kn mind aku, jgn bg dye down hanye sbb2 yg kecil mcm tu..
come on la beb..
ade mcd pe kat situ..
da ckop bgos la..haha
byk tempat da aku merantau..
malahan dr x knl erti dunia lg aku da merantau byk tempat ngan family aku..
Kelantan-Perak-Jb-Sarawak(3bln)-Kuantan-Selayang(4bln)-Shah Alam...
so,mcm2 org aku da jumpe, mcm2 tmpat aku da g, n mcm2 kawan aku da knl...
sume nye same je xde beze...(sbb tu aku x ramai kwn,sbb aku pilih kwn yg btol2 bleh jd kwn aku jek)
so, ape bezenye puncak alam ngan tempat2 len?
haha..juz enjoy urself there...
x lame pon~3 sem jek lg...
kte sume da harungi 3 tahun utk diploma, why not kte xleh harungi utk lg 3 sem jek??
n then pastu kte da boleh bine kerjaye sendri...
n aku yakin, ade d antara kte yg pasti merindui puncak alam..
oyehhh~haha...

1 comment:

  1. haha..selamat datang to puncak alam..
    wat mcm umah sendiri yek..hihihi..

    ReplyDelete