Suke Stalk Ye?

Pages

Monday, October 26, 2009

aku keseronokan+berpicnic!



Setelah memplan pe yg patot,kitorg ber6 akhirnye mmbuat kptsn utk berpicnic di Hutan Lipur Sg.Pandan ,Panching...plan pkol 10,last2 pkol 12 bru grak..

X kshla,jnji plan 0n...hoho...dlm 30 min cmtuh kitorg pon smpai la kat air terjon tuh...kitorg yg d maksudkan ialah aku,nana,kak ima,dayah,faiz ngan bha...

Mengikot plan,ktrg grak pkol 10 kn,so aku msk la nasik lemak konon2 untuk breakfast...last2 da gerak pon pkol 12,nasik lemak tuh da jd mkanan untuk lunch da...bedal je la,smpai2 je,pwot da lapa...pe lagi,mkn r dulu...

Lepas mkn kitorg pon tros la berendam...haha...yg x bape nk bestnye, faiz ngan bha x join pon kitorg berendam...dorg juz mncari ketenangan n cuci2 mate je...sambil jd fotografer kitorg..haha....mule2 kitorg lpak kat area2 bwh je...pastuh kitorg mendaki batu2 yg ade tuh utk naik ke level yg tggi sket...hoho...org ramai,so,port tuk lepak pon xdpt la nk yg best2...so,lepak ngan menyelit je la kat mne yg boleh...haha..




last2 neh jek port yg kitorg boleh menyelit..haha...

dok tgh2 kolam plak tuh..haha...papepon kitorg boleh la menghappy-kan diri,merelease-kan tensen before final exam stat sabtu neh..hoho...sambil ngah mandi-mande x igt dunia tuh,aku terserempak la plak ngan cousin aku, blah kg mak aku...kire dye ank adik mak aku la...ank mak andak aku...aku x rapat sgt ngan dye sbb ntah la..aku sndri pon x tau...hoho...x sangka plak boleh jumpe sedare kat owg crowded2 neh...hoho...

then kitorg turon balik kat port blah bawah,coz beg x de owg jage...risau jugak, sbb sume brg berharga ade kat dlm beg tuh...then lepak punye lepak,sambil makan kacang dengan kopok twiesties...siap aku shampoo2 rambot lg...haha...

tgk2 jam, kitorg agak nilah mse yg sesuai tuk beransor pulang...tp sblm tuh, kitorg memperabehkan sume nasik lemak dulu...lepas mkn,kak ima ngan nana g nek level ats air terjun toh smule dgn niat utk bgambar2...aku ngan budak2 yg len neh mls dah nk mendaki,so ktrg lpak amek gmbar kat bwh je...hoho...





then pas session2 bgmba,ktrg pon bjln menuju ke toilet dan bersalin lah pkaian...hoho...jeng3...


tis pic without nana coz dye yg snap pic neh...hoho...pas sume setel, kitorg  pon menaiki kerete n pulang ke rumah masing2...papepon,walaupon kte g neh x ramai,tp aku ttp igt detik2 frenship neh smpai bile2...thanks bha n faiz coz sudi jd kumbang dlm ini cerite...korang menceriakan suasane d pagi raye..hehe...



No comments:

Post a Comment