Suke Stalk Ye?

Pages

Thursday, December 23, 2010

kaMu bWat dLm haTi aDa bEnCi!~~~

1st of all..cewah cm nk wat essay english plak..hehe..xdela,cume nk ckp tajok d ats xde kene mengene ngan luv2 matter okeh~
aku ngan mr.boyfie xde masalah sgt lately..juz follow the flow..kdg2 busan lak, tp xkn nk tuka bf cam tuka bju lak kn..heee..lagipon bia la busan aslkn aku sayang kamo0o0o...:D
okeh~stop psl kam0o0o...aku nk cite psl mende len...




hadoi~ini bru btol masalah negare...
sbb sikap kamu (ade la org neh, perangai dye yg wat aku sakit ati~) aku tseksa...
aku slalu bmonolog sendiri...
mahu di luahkn mati emak...mahu di telan pula mati bapak...
last2 aku yg mati sbb kamu...
kamu da dewase..come on beb..kamu lg tue dr aku...
knape kamu x bleh pk sendri...
knape kamu x boleh atur hidup kamu sendiri?
aku x pernah cemburu dgn kamu...
sbb aku tau kamu bodoh...
tp tolonglah, sbb kamu byk perkara lain bsangkut paut..
spe yg melihat nya?spe yg merasainye?
aku..ye aku yg lihat,aku yg rasainye sume tu...
pde spe aku mahu luahkn?
aku hanya ade sekeping ati...
semuanya mahu d sumbatkn dalam itu..
perasaan apakah yg bakal aku alami??
benci? yup~kamu yg buat aku jd benci...

No comments:

Post a Comment