Suke Stalk Ye?

Pages

Monday, February 21, 2011

kEs dEra terLampau! part 1~

fuhh..da bhabuk blog aku neh...
da lame gile kot x update...apsal ek??sbb aku mls..haha..
tu salah satu sbbnye npe blog neh da jd cam umah antu..hoho..

byk bende yg terjadi pd aku..
tp aku da lupe..haha..
so aku cite kn je la pe jd kat aku mggu ni...
apsal lak aku leh tetibe rajin update lak ni kn?
igtkn nk delete je acc blog neh, sbb malas punye psl..
tp ntah npe aku tgk keyboard kat lab fac neh cam beh je kalo men naip laju2..hehe..
so,kne time kasih byk2 kat keyboard neh..kerna dikau hatiku kembali terbuka..haha..cett
stat isnin,selase,rabu dan kames lps, klas aku bjln sperti biase...
bosan kn..haha..
tup2 ari jumaat yg kebiasaan nye menjadi hari lepak2 sedunia sbb xde klas, tibe2 jd ari bz sedunia..:p
nk tau sbb ape??
jeng3x...

haha..xde la menarik sgt pon..
sbb pg jumaat tuh ade pjumpaan ngan dekan fac...
igtkn ade sumtin penting la...
but, alah pjumpaan bese2 je...dekan juz bg ucapan sket n juz nanye if ade pape masalah...
busan...sblm dekan bg ucapan tu, timbalan dekan swoh isi borang utk pengundi pilihanraya...
yela,umo kn da 21++...so da layak mengundi da pon...then x lama lg bakal ade PRU kn..
so amat rugi la kalo mude mudi cam aku ni x g mengundi...:D

and the day before jumaat tuh..dats means kames la kn..
aku dpt tau yg fac kat kampus shah alam ade wat majlis penyampaian anugerah dekan ptg jumaat tuh pukol 2.30...
bcoz aku salah seorg penerima anugerah tuh, so aku n my frens going to shah alam after the perjumpaan kat kampus puncak alam tuh tamat...
bak kate mis nana a.k.a miko, better kte g, mne la tau pas neh da xde rezeki nk dpt DL lg...xmerase da nk nek pentas amek sijil..hoho...
so aku pon pegi la ngan dowg...
majlis tu best gak la siap ade gimik2 askar, then dpt mkn free..hoho..

mse majlis tuh blgsg..my sis msg aku ckp nk dtg umah kat puncak alam coz nk tumpang ltak brg...
dye nk anta TV ok!sbb dye nk pindah uma..then i assume mybe rumah bru dye da de tv ke kn...
so aku menadah tgn la bile dye ckp nk anta tv...
LCD TV sony bravia tuh...
sonok gile umah da ade tv..bru la ade life..haha...
pas abeh majlis tu dlm pkol 5,aku ngan my frens going back to puncak alam n meet my sis...
then dpt tv twos psg..punye jakun ok..haha
then tut tut..i got a cll!..
guest who??
my bf lorh..haha..dye ckp dye nk anta moto dat nite..
fuyohh..cyg lu r b..dye bg moto utk kemudahan aku n miss nana utk ke klas...
kurangkn perbelanjaan utk minyak..sbb besenye ktorg g klas nek kete...
so,dpt la bjimat2 sket..:D
then mlm tuh my bf dtg bwk moto skuter suzuki vs ok...
sile jeles dgn saye!
hari jumaat yg bertuah bangat!~~kegembiraan bergande!
i got my award for DL, i got a new LCD TV, n i got a SCOOTER!...
Alhamdulillah...seronok sgt!

then, ape kne mengena tajuk d ats ngan entry kali ni yg penuh kegembiraan???
x releven lgsg kn..haha...
btw,sile bce tajuk tuh abeh2...PART 1..means ade sambungan lorh...
nk tahu knape dr gembire boleh btuka situasi??
juz read my update later on..hehe..suspen2 sket okeh!

kali ni entry xdek pic..tggu the 2nd part insyallah aku attach kn sume pic...see u soonn...:D

No comments:

Post a Comment