Suke Stalk Ye?

Pages

Friday, April 1, 2011

ye, mmg aku kesah!

muke ala2 nk kne lempang 360'



rabit dalam kenangan~Al-Fatihah


berblog ni bknlah hobi aku sbnrnye, sbb aku kureng sket bab2 nk menaip tetiap ari n update entry baru...
bkn ape, assignment aku pon x terbuat, apetah lg nk menaip suke2 neh...pemalas tahap gaban tau pemilik blog neh..hehe..(aku lah tuh)...
sebenarnye, aku ase aku da tersalah motip dlm berblogging ni...
dulu, niat aku nk berblog ni, aku nk taip pe yg aku suke, aku x suke, aku KESAH, ngan pape je yg AKU X KESAH...
tp blog ni da lari motip da ni...dlm blog neh byk yg psl gumbira2 ngan jiwang2 ala2 Blog Terfaktab la plak kn...
so mulai arineh, jari2 ni akn terus mnaip ikot suke ati dye la kn (jari aku xde la runcing cam Si Jejari Runcing)..hehe...
bak kate tagline blog Cik Miko, X Suke Xpe X pakse...so, pd spe2 yg x suke nk bace, kot2 terase ati, kot2 tpanas jiwe, bole unfollow...sbb aku x pkse pon spe2 follow aku...:p 
bia smpai xde follower pon xpe...

lately ni aku slalu bdoa agar aku dan kawan2 dapat menjalani kehidupan dengan baik kat sini...
semoga hubungan aku dengan kawan2 lebih rapat dari masa ke semasa...
sbb pada pendapat aku, kawan2 adalah keluarga terdekat aku..
nape aku ckp mcm tu ea? sbb kalo mcm aku perlukn pertolongan, family da lew jaoh, so spe yg tdekat g dpt tlg aku kn?of cos la kawan2...
sbb tu aku selalu berharap tiada sengkete antara aku dan kawan2...
biarpun aku x se popular mana, x di kenali ramai tp at least aku cube untuk buat kawan2 x benci aku...
tu yang aku harap la kn...
jgn benci aku, sbb kat sini aku xde spe2..aku ade kawan2 je...
sile tego kalo aku ade wat sala...

aku cube bygkan kalo aku bwat taik ngan kwn2...
buat muke smpai kwn2 rase benci ngan aku..rase menyampah...
rase xnak bkerjasama ngan aku...
cemane agknye kehidupan aku...horible terible yang pastinye...
mcm mne aku nk g klas xde org nk tmankan..
kat klas org wat tatau ngan aku...
aku x kuat utk sume tuh...
sape2 yg tahan duduk di pulau pulaukan sile la ye bbuat demikian...
ati kwn2 kite kne jage...
sebab aku beranggapan sekali aku susah mgkin aku akn susa selamanye kalo kawan mule membenci aku...
ibarat diri aku dipulaukan keluarga...
bayangkan je la...

kalau kau mampu, kau buat...
kalau kau tahan, kau memang hebat...
kalau kau marah, baik kau shut up~

aku diam x beerti aku x amek kesah...
ye, mmg aku kesah kalo ade kwn yg bwat perkara2 di atas kat aku..harap maklum~



No comments:

Post a Comment