Suke Stalk Ye?

Pages

Thursday, May 19, 2011

Baru Lah Urban Dgn Adenye Nuffieee...

hi every0neeee...

penat tau smlm tido almost at 3am mengerjakan my little baby blog ni..hehe
tgh2 ade mse ni, aku try la menggodam blog sendiri...
before dis bkn xde mse, cume malas je yg sebenarnye..
walaupun aku wat blog juz atas tuntutan duniawi yg semakin haptudate, tp teringin gak blog santek2 cam org len...
then lg satu, teringin gak ade nuffieee! ala, iklan gerak2 kat blog tuh...kat header kat footer, ngan sidebar blog...
ala, bkn nk wat earning pon, juz nk make it dis blog nmpak URBAN la sket..haha..

ni la cik nuffie yg URBAN la sgt tuh..hehe
so, baru la aku bsemangat nk berblog dgn environment my little baby yg da btukar wajah ni...
WTF jakun ya amat okeh..haha
after aku dok godam2 my baby ni, teng teng teng, dis is the result!yeay...
agak puas ati la ngan keje sendiri tanpa bantuan orang lain..hehe
but, cume x puas hati sket tang header tuh..x bole nk letak my pic besar besaran..
x tahu kenapa...then ayat2 tuh le klua column plak...hish...
btw, bia je la header tu mcm tu dulu...da malas da sbnrnye...
maklum lah i ni cepat bosan u know..w0o0w..:D

FYI, siang td aku n my little bro, pegi tgk movie cerita KONGSI...
plan nk tgk NUR KASIH skali, tp cinema tu xde bwat tayangan utk NUR KASIH..
so, tgk je la cite KONGSI tu...
ala, yg actor nye si anak emak SAHEIZY SAM tu...hehe..
from 5 star, the movie only can get 3 star lol...
lawak tuh lawak la, siap dgn slang kelantan+siam...
tp the story line uhhh sungguh x kukuh...so, only 3 star...n melayang RM20/2 person...
esok, insyAllah, nk p cari cinema yg ade tayangan untuk NUR KASIH THE MOVIE...
dgr cite, siap bole feeling2 nangesh2 dlm itu panggung..ye ke?
well, it sound interesting...so, aku kne angkut my little bro pegi tgk itu cerita la..haha
looks like my little bro is like my bodyguard rite?bodyguard yg aku kne payung everything...

and the day after tomorrow, means this saturday, aku mula berkerjaya lol...
xde nk menternak lemak lg dah...enough..haha

bila da mule kerja,
.
.
.
.
.
no more lepaking 0n9 24hrs kat rumah, 
.
.
.
.
.
no more layan cite Ahmad Albob Yg Punya,
.
.
.
.
.
no more layan cite cina kat tv1 pkol 6 tu,
.
.
.
.
.
n no more NORA ELENA.

kne lupekan sume yg berkenaan...fokus pd kerja n fokus pd mengurangkan lemak d badan...haha..

done
opss..ape?kerja ape?kerja sambilan dekat petronas sbg cashier dan terpaksa menempuh ribuan perangai manusia...lol..perangai staff2 lain jugak kne ambil kira...
so, doakan semoga segalanya d permudahkan...amin...

sblm start keje, kite enjoy dulu!Zzzzzzzzzzzzz....

No comments:

Post a Comment