Suke Stalk Ye?

Pages

Friday, May 20, 2011

Last Day Lepaking~



lots of love from meeee...enjoy reading frens...:D

okay, harini last day aku bole lepaking and habising my money lol...
no more money in my wallet...pokai sudaaa..
nak tahu sebab apa?


sebab today aku pergi tengok itu cerita NUR KASIH dan jalan2 lagi...
semalam keluar, harini pon keluar...
so, duit pon keluar mencurah-curah di ladang gandum...hehe

fuhh, done for the mengeluh-mengeluh sebab duit habis sebab salah sendiri bukan salah mak abah mengandung..:D

meh mari come kite review sikit itu cerita NUR KASIH yang aku boleh rating 3.8bintang untuk jalan cerita and 2bintang sahaja untuk effect macam kartoon...
aku tak puas hati sebenarnya sebab duit aku melayang RM40 (semalam+harini) untuk cerita buatan malaysia...
tapi tak pe lah sebab sokong barang buatan malaysia katanye...aku ikhlas jangan risau..:D

aku malas nak cerita semula apa yang aku tengok tadi sebab aku da lupa..hehe..
tapi yang aku ingat sangat time bab ni:

ilyas(anak aidil): macam mana paksu bole sakit?
adam: sebab kemalangan kereta.
mariam(anak aidil): sakit sikit ke sakit banyak?
adam: temenung...sakit sikit je..:D
mariam: nasib baik sakit sikit, kalo sakit banyak nanti meninggal.
ilyas: mariam!(marah)

tup2..
ade anak org ni sbelah ckp AYAM!

haha..gile berdekah aku ketawa dalam hati...
tu lah akibatnya bawak anak kecik g tengok wayang cerita cinta.fulstop.
yang pasti meleleh jugak lah aku tengok cerita ni...
tapi ada part yang mual bila tengok tang effect x menjadi...
background pulak mcm tampal je...risau mata den ni tengok nya..:D

wateverrr...time utk lepaking sudah tamat...
malam ni kena tido awal, dan esok, pergi mencari nafkah untuk sesuap nasi..
adios amigos...


No comments:

Post a Comment